Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Min "lista"

På min "lista" över världens hemskaste grejer så finns detta:

1. Alla hemskheter som kan hända familjen och mig. Så som sjukdomar, dödsfall och såna riktigt hemska saker som gör en olycklig.

2. MAGSJUKAN!!!!




Och vad har brorsans familj och syrrans familj? Jo, MAGSJUKAN!!!!




Jag klarar bara inte av att spy... Naturligtvis finns det värre saker än magsjukan men just nu ska jag tycka synd om oss här hemma som bara väntar på att magsjukan ska attackera, så då ligger den högt upp på min lista...




*suck*












//Emma.





Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Tusen tack! Hihi nej :)

Härligt! Då är vi två om det, vill ha sommar nu :D

KRAM

2011-01-24 @ 20:02:06
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: Alexandra

2011-01-25 @ 14:09:25
Postat av: Alexandra

sv: nej jag tycker att orginalet är bäst bara när det gäller denna låten :)..

2011-01-25 @ 14:10:22
URL: http://answertolife.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters