Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Söt vovve!


Min bror och hans familj har skaffat en hund!


Så otroligt söt! Det är en tik och är 9 veckor gammal. Tror det var en blandning mellan en Jack Russel och Papillon. Vi har själva en papillon och man kunde absolut se papillondragen i den lilla.

De har inte döpt den ännu, tror dock att det lutade mot Malva. Vovven var väldigt lugn måste jag säga. Hon sov i min famn och var så gosig! Jag ville knappt släppa henne ifrån mig, haha. Men vår hund, Kryddan, är som en liten valp eftersom hon är så liten^^










//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters