Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ett tecken på att man sitter för mycket vid datorn.

Tecken på att min brorson Martin sitter ALLDELES för mycket vid datorn.

Jag och syrran Linda satt och pratade när Martin kom fram till oss för att visa vad duktig han är på att skriva. Han är bara 6 år men är väldigt duktig på att både räkna och skriva.

Han hade skrivit MARTIN och sen på samma rad skrivit NOEL, som är hans lillebror.

"Titta vad jag är duktig på att skriva!" sa Martin.

"Ja, jag ser vad duktig du är Martin. Du kan det där" sa jag.

"Ja. Jag kan läsa vad det står också. MARTIN mellanslag NOEL!"


Haha.

Linda och jag fick oss ett gott skratt, minst sagt:P Han sitter så mycket vid datorn att han till och med säger mellanslagen mellan orden han skrivit!  Undrar hur det blir när han läser högt någon gång. DET mellanslag VAR mellanslag EN mellanslag GÅNG.... Det kommer ta sin lilla tid att plöja igenom den texten:P

















//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters