Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kändisarnas knäppa skönhetsknep!

Vill man vara fin så får man lida pin brukar det heta. När det kommer till stjärnornas skönhetsknep så stämmer det ganska bra för en del.

Här nedan kan du läsa om en del skönhetsknep som våra kändisar använder sig utav!

Amy Winehouse är skandaldrottningarnas drottning. Det är sällan man öppnar en skvallertidning och det inte står i alla fall ett par rader om henne (och några bilder där hon blottar den ena intima delen efter den andra...) Hennes skönhetsrutin hör till de äckligaste, hon tvättar nämligen sitt ansikte med sitt eget urin! Hon tycker att hennes hud blir så mycket bättre.
Jag undrar hur man kommer på idén att tvätta ansiktet med urin, och hur förvarar hon det? Har hon små burkar med urin i badrumsskåpet? Vilken chock besökare måste få...
Jag skulle rekommendera att istället skippa alla drogorna. Tror att huden skulle må ännu bättre av det, i alla fall skulle hon så mycket bättre.



Cathrine Zeta-Jones gör en egen liten hårinpackning hemma och inpackningen innehåller bara två saker! Öl och honung.



"Jag luktar som en gammal öltunna i flera dagar efteråt men det är väldigt bra för håret" säger hon.

Demi Moore är vår 48-åriga kändis som aldrig åldras. Och vad är hennes hemlighet egentligen? Jag kan sätta en slant på att de flsta utav oss säger kirurgi, men Demi själv säger att hemligheten är "högutbildade blodiglar." Hon åker helst till Österrike för att bli behandlad av dessa blodsugare eftersom de är de allra bästa.

 


"De avgiftar blodet- Jag känner mig väldig avgiftad."

 

 

Oki... skönt för dig... antar jag

 

 

Victoria Beckham har stulit sin skönhetsrutin från de japanska geishorna. För att få en klar och fräsch hy använder hon nektergall spillning i sin dagliga rutin.

 

 

Man har hört att ett glas rött vin om dagen är bra för hälsan och Teri Hatcher har anamat detta! Men hon har dragit på lite extra och tror att more... is more! Ett glas vin räcker inte för denna donnan, utan hon badar i rött vin! Det röda vinet sägs förbättra hudens elasticitet och bidrar till cellförnyelse i huden.

 


Undrar om hon sippar lite av vinet medan hon badar. Två flugor i en smäll liksom!:P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så många skönhetsknep att välja bland! Hmmm... Bajs, öl, vin eller piss, vilket ska jag välja?:P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters