Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

"Louboutin" hos Nelly

Finns det några finare skor än Louboutin? Jag vet att jag nämnt Louboutins tidigare, men jag kan bara inte få nog av dom! Varför finns det inte att köpa liknande skor i affärerna, har jag tänkt ofta. Jag hittar SÄLLAN snygga, högklackade skor som är lika eleganta som ett par Louboutin.

Men efter att jag varit ute och plågat mig själv genom att titta på olika Louboutin-modeller så hamnade jag på Nelly.se. Och snacka om att jag blev fövånad när man i många av deras skomodeller kunde skymta en touch av Louboutin. En del är mycket lika! Och de är betydligt snällare mot plånboken!







Louboutin

Ida SEK 349, Sugarfree Shoes - NELLY.COM
349:-, Nelly.se



Louboutin

Exclusive Jennie SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
299:-, Nelly.se


Louboutin

Hall SEK 379, Timeless - NELLY.COM
349:-, Nelly.se


Louboutin

Almondo SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
399:-, Nelly.se


Louboutin

Julissa SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
299:-, Nelly.se


Louboutin

Ida SEK 349, Sugarfree Shoes - NELLY.COM
349:-, Nelly.se







Louboutin

Almondo SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
399:-, Nelly.se



Som sagt, Nelly.se är mycket billigare och jag kan själv tänka mig att skicka efter alla modeller^^
Men det går ändå inte upp mot riktiga Louboutins. Här kommer några riktigt snygga modeller!


















Aaah, så vackra^^ Haha.











//Emma.

Kommentarer
Postat av: Åsa

hihi stolt över den titeln..att vara sämst på paketinslagning ;) lika bra att acceptera det för jag kommer aldrig att lära mig!

love your shoes!! du har så bra skosmak! jag gillade de röda längst upp som även fanns i svart! sen fanns det en massa Ma skor! snygga :)

2011-03-14 @ 20:11:12
URL: http://www.busandebarn.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters