Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ashton Kutcher tar över efter Charlie Sheen



Det har länge varit ett hett ämne vem det är som ska ta över efter Charlie Sheen då han fått lämna "2 and a half men." Men nu är det alltså klart att det blir Ashton Kutcher som får bära det stora ansvaret att få oss att vrida oss av skratt i tv-sofforna.

Ashton som tidigare varit på tv:n med "That 70`s show" där han spelade rollen som "Kelso" är glad att få återvända till tv.
Han säger i ett pressmeddelande:

"Jag kan knappt vänta tills jag får arbeta med det här löjligt talangfulla 2,5 teamet och jag tror att vi kommer fylla scenen med så mycket skratt att ekot kommer att höras till tittarnas hem. Jag kan inte ersätta Charlie Sheen men jag ska arbeta arslet av mig för att underhålla skiten ur folk!"


Och vad säger Charlie Sheen om hans ersättare? Ja, han är lika ödmjuk som alltid...:

"Ashton Kutcher är en raring och briljant komiker... Men vänta, det är ju jag också!!
Njut av showen Amerika. Njut av att se en sämre version av 2,5 män varje måndag. Njut av planeten Chuck (Chuck innehar en av seriens huvudroller.) Där finns det inget syre, skratt, lojalitet eller kärlek."


Aj Aj! Han är inte försiktig med sina ord. Men vad ska man säga närersättaren inte är någon annan än Ashton Kutcher? Charlie Sheen... Suck on that!:P










//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters