Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Små råttbäbisar

Idag åkte syrran och jag till Karlstad och shoppade. Eller rättare sagt Linda shoppade och jag kom med den ena "galna" outfiten efter den andra:P Det är faktiskt roligare att shoppa åt andra än åt sig själv. Linda stod i provhytten och sa:

"Så här kan man inte gå klädd" på en vardag menade hon.
Jag lyfte förvånat ögonbrynen och svarade: "Så går jag klädd varje dag..."

Haha. Ja, för er som inte känner mig så har jag tydligen en väldigt annorlunda klädstil har jag hört:P Kjolar, klänningar, hattar, klackar, you name it, klär jag mig i utan att det är till någon extra festlig tillställning. Jag tycker om väldigt kvinnligt mode och då bär jag det, trots att det är måndag eller mitt i veckan.

Men innan vi åkte till Karlstad så kom pappa med några roliga saker i handen. Han hade varit ute och rivit stora trälådor som vi odlar grönsaker i. De gamla skulle bort och ersättas med nya. Och när han grävde i lådorna, ja vad hittade han inte då om inte små små råttbäbisar!!^^ Så otroligt söta!

 

Är dom inte söta! Så små! De är så gulliga att man glömmer bort att de växer upp till små håriga råttor med lång svans. Men det förtränger jag just nu och bara njuter av att se dessa små bäbisar^^ Pappa la tillbaka dom och de kommer förhoppningsvis att tas om hand av sin mamma och pappa. Kanske drar de fram grillen i kväll och se på nyaste Twilight-filmen. Who knows!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg ;-)



Kul om just du kolla in i min internetshop



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,Mac smink m.m



Kraam

2011-05-13 @ 23:35:39
URL: http://www.gniztra.com

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters