Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Systerson på besök!

Emil, min systerson, var här idag medan syrran åkte och handlade. Den lille sorken var sjuk och var hemma från dagis. Jag vet inte om det var för att han just var sjuk som han fick godis, nya spindelmannen gummistövlar och robot men det kan också ha varit...


... den här bilden som vi skickade i ett mms med vädjan om lite godis:P




Jag tycker att barn ska lära sig tidigt att plocka upp efter sig och städa, så eftersom Emil var här idag så fick han dammsuga lite åt mig...


... Haha, nej då:P Jag är inte en slavdrivare!:D Emil ville såklart vara med och städa när jag gjorde det. Och han är en talang måste jag säga. Han skrattade så gott så när grus och annat skräp åkte upp i slangen med ett smatter. Och sen blev han så otroligt förvånad när dammsugaren följde efter honom när han drog i den att jag inte kunde göra annat än att skratta åt honom.

"Den följer efter!" ropade han glatt och dammsög som en vilde. Haha.



Eftersom han var duktig fick han en liten belöning såklart. Mammas hemmagjorda hallongrottor och vaniljbulle som mamsen och jag bakade förra vecka. Vaniljbullen tyckte han extra mycket om för efter varje tugga så flinade han stort, sa "Mmmmmmmm" och strök sig över magen:P Bra betyg tycker jag!:D













//Emma

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters