Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

En vecka...

Nu är det en vecka sen som True talent tog slut! Och jag har fått samma fråga tusentals gånger "Hur känns det att vara hemma?"

Vi levde i vår lilla bubbla i True talent i 10 veckor och det är klart att det känns konstigt att vara hemma igen. Jag menar inget hotell, ingen lyxfrukost eller roomservice:P Nej, då. Skojar bara! Haha. Men som sagt det känns lite konstigt att vara hemma. I True talent hade man saker som man var tvungen att göra. Folk som sa åt en vad man skulle göra och man var tvungen att prestera bra annars fick man lämna allt.

Det som känns skönt att få vara hemma är att nu börjar det verkliga arbetet med min musik. Jag bestämmer nu själv vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Allt arbete jag gör nu hjälper mig att bli den artist som jag drömmer om att bli.

Jag jobbar för min skull och ingen annans. Och det bästa är ju att ingen kan skicka iväg mig:P Jag är här för att stanna;D

Något jag klarar mig utan är alla de här synkningarna som var!:D Tänk vad många såna man gjorde och som ni aldrig fick se!

 









//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: signe

haha...skulle viljat se dom där synkningarna <3 <3 kramisar signe <3 :)

2011-11-21 @ 12:14:23
Postat av: signe

haha...skulle viljat se dom där synkningarna <3 <3 kramisar signe <3 :)

2011-11-21 @ 12:14:51
Postat av: Kickan

haha! xD



Sv: varsegod!! <3 ÄLSKAR din blogg!! <3<3<3<3<3<3<3

Puss//Kickan

2011-11-21 @ 15:09:26
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Heej Soofia..

Jag undrar om du har sett det jag skrev till dig på facebook??!! <3 :D Lycka till med singeln!! Ska bli riktigt kul att höra, ser fram imot det GRYM mycket :D <3

Puss & Kram gumman! <3 :D LOVE

2011-11-21 @ 18:47:26
URL: http://johannawhh.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters