Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Glomineral

Jag fick en jättebra foundation av sminköserna på True talent innan allt var slut, nämligen Glomineral. Jag nämnde i ett tidigare inlägg att vi fick den basen som passade vår hudtyp allra bäst. jag fick då glomineral och jag måste bara föreslå att ni också skaffar er det för det är helt UNDERBART! Det är i puderform men täcker till och med bättre än en flytande foundation. Jag har problem med finnar men med den här produkten så syns som inte alls lika mycket. LOVE IT!^^






Jag har nyansen "Golden light"
men ni måste se till att hitta just er nyans. För det är inte snyggt när man ser att den inte matchar hudnyansen...


Tyvärr är den lite dyr... 449:-, men det är verkligen jättebra!!



Finns även primer, ögonskugga och ögonpennor i samma märke.













//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: "Sminkmaria"

Kul att du gillar den darling! Hoppas vi får jobba igen snart! Kram

Postat av: Johanna Carlsson

Hej Sofia!

Vad använder du för några produkter för dina finnar? Jag själv har och har haft problem med finnar, det är riktigt jobbigt.

Du är en riktigt grym sångerska, ett STORT lycka till i framtiden!

Kram Johanna

2011-11-22 @ 19:46:26
Postat av: Two olssonsisters

Hej Maria!! Saknar dig sjukt mycket!! Hoppas jag med att vi får jobba ihop igen :D Puss o kram



//Sofia

2011-11-22 @ 20:21:20
URL: http://twolssonsisters.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters