Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Ingen sång på söndag!

Jag har som sagt fått en plats i finalen, men visste ni att detta betyder att jag inte kommer uppträda alls nu på söndag?! Nopp, jag kommer att få sitta och kolla på medan de andra deltagarna rockar loss på scenen:D Om jag är avundsjuk? YOU BET! Jag vill såklart uppträda och hade gjort det om jag fått. Men icke alltså. Men jag kommer vara desto mer taggad nästa söndag, muahahahahahaha. Final då ju!!<3


Här kommer inte jag stå och sjunga förrän nästa söndag!











//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde du skulle sjunga ändå :D, nu kommer det inte bli lika bra,när inte du sjunger :(

2011-11-04 @ 17:59:18
Postat av: Johanna

Jag trodde du skulle sjunga ändå , nu kommer det inte bli lika bra,när inte du sjunger



2011-11-04 @ 17:59:59
URL: http://johannawhh.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters