Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Intervju av nwt

Blev intervjuad av NWT igen! 13:30 satt jag och reportern här hemma och vi pratade om min vardag efter True talent och vad jag har för planer för framtiden. Jag berättade naturligtvis att min första singel släpps i morgon;D Det ska bli en helsida av den här intervjun i NWT! Superkul^^



För er som inte kan köpa tidningen för att ni inte bor i Värmland kan gärna titta in på nwt.se inom de närmsta dagarna för att se min intervju:D

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Hana

jag älskar dig, din röst och allt sånt du vet. Jag gillar även er/din blogg. Snälla kan du inte ta och titta in på min blogg skulle va jätte kul om ni skulle kunna lämmna en kommenter !

Kram <3

2011-11-29 @ 21:37:38
URL: http://hanas.devote.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters