Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Intervju

Idag blev jag intervjuad av NWT. Jag fick en massa frågor som till exempel vad min favoriträtt och vilken min favoritdryck var. Min favoritdryck är ju lätt att gissa:P COLA SÅKLART! hahaha.

Jag fick berätta om hur jag kom med i True talent och hur det kändes att bli tvåa i tävlingen. Reportern verkade tycka att det var roligt att prata med mig vilket gjorde att jag tyckte det var roligt att prata med honom!:D Efteråt berättade han att han hade en sjuårig dotter som gillade mig och bad om en autograf till henne:D Han sa att när True talent visades på tv så brukade hans dotter säga innan programmet började att: "Nu är klockan halv åtta. Nu är Sofia på tv" Hahahaha. SÅ SÖT!:D


Artikeln borde hamna i tidningen inom de närmasta dagarna. För er som inte har NWT där ni bor kan ju gå in på webben Nwt.se och se den där;D

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters