Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Metro-uppträdande

I helgen har jag förberett för mitt uppträdande på Metro i Kristinehamn som var på själva första advent och skyltsöndagen!:D

Under lördagen ställde vi upp ljudet i butiken, vi kom direkt ifrån min skola där klasserna hade haft öppethus och jag sjöng där en låt, som jag även sjöng i TT nämligen "My heart is refusing me"!

Eftersom Metro varit så snälla att sponsrat mig med kläder under True talent så tackade jag dom genom att uppträdda under skyltsöndagen i deras butik. Det var jättekul!:D Det var lite annorlunda att ha publiken så tätt inpå en, men roligt! Det kom en hel del folk och tittade:D


The store;D



Min bror Jonas och min pappa ackompanjerade mig. Det lätt superbra^^

 

 

En kamera:P Japp, en sån dök också upp, Kristinehamns lokaltv filmade litegrann^^

 

 

Visst är det mysigt när alla julbelysning kommer upp ute!:D

 

 

Tack till alla som kom och kollade igår!:D

 

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters