Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Min egen musikvideo!!;D

Vet ni vad!! Jag ska få göra en musikvideo till min singel som jag släpper inom kort!!:D SÅ COOLT!!! Jag är så glad!:D Helt sjukt att JAG ska få spela in en musikvideo. Jag fick planeringen för videon idag och tyckte idéen var jättebra. Bara några ändringar som jag ville göra men annars är det en rolig idé till låten:D

 


Vet inte när vi kommer att spela in videon men förhoppningsvis blir det snart, muahahahaha;D

Det kommer bli AWESOMMMME!!!!:D







//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: linnsans.bloggo.nu

Heeej !!

Förlåt mig så mycket att jag inte har kommenterat på så himmla länge :(

Men herregud vad kul att du har gjort en egen singel och vad häääftigt att du ska få göra en musikvideo !!!!!!!!!!! m.m :)

hoppas att den kommer att bli bra !!!!! eller jag vet att den kommer att bli bra !!!! För du kan ej göra nåt dåligt !!!!!! m.m :)

och GRATTIS till en 2:a plats i True Talent GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!! Jag tyckter du var så himmla duktig i finalen jag rös när du sjöng och jag skrek när du gick vidare till finalen !!!!!!!!!

Men jag tyckte ju att du skulle vinna men dimman är ju också super duper duktig !!!!!!! :)

ha det så bra !!!!



Mång kramar från Linn !!!! :) <3

2011-11-17 @ 15:16:14
URL: http://linnsans.bloggo.nu
Postat av: Meja!!!!!!!!

Hej Sofia!



Vad kolt att få göra musik video!

Jag har tänkta att köpa singeln.

Ha det bäst!

2011-11-17 @ 17:34:04
URL: http://mejah.bloggplatsen.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters