Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Bobbys blogg

Jag fick en länk skickad till mig i en kommentar här på bloggen. Det visade sig att Bobby, kändisfrisören skrivit om mig på sin blogg!:D

Han skrev bland annat om när Robert och jag var inne på hans frisörsalong. Robert ville nämligen ha en likadan frisyr som Danny;D Bobby fixar Dannys hår!

Superkul att han skrev om mig^^



Kolla in hans blogg ni också!:

http://blogg.bobbysharstudio.se/



När vi var i Bobbys salong^^


Ja...jag blev visst lite avundsjuk på Roberts hår:P














//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: linnsans.bloggo.nu

heeeej !!!!!!!

ojojoj vad roligt att han har skrivit just om dig !!!!!!! :) cooolt hehe :)

och jag tycker att robert blrv jättefin !!!!!!! ;)

och du har också jättefint hår !!!!!!!

kraaam // Linn <3

2011-10-26 @ 17:45:50
URL: http://linnsans.bloggo.nu

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters