Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

LOVEfilm

Jag har tidigare berättat att jag blivit medlem i Buzzador. Man får som Buzzador chansen att testa produkter och tjänster helt gratis! Det ända man behöver göra är att berätta för familj och bekanta om produkterna och låta dom testa dom också!:D

 

 


Jag har fått chansen att testa musiktjänsten "Digster" och filmtjänsten "LOVEfilm". Och igår fick jag mitt första filmpaket från LOVEfilm hem i brevlådan! "The way back" och "The courageous heart of Irena" var de två filmer som jag fick först från den filmlistan som jag skapat på LOVEfilms hemsida.

 

 

 

Otroligt smidigt måste jag säga! Dvd-skivorna ligger i små pappersfodral och tar inte upp en massa plats och de ligger redan i det kuvertet som man sen använder för att skicka tillbaka dom. Portot är helt gratis, det ända man behöver göra är att lägga filmerna på postlådan när man sett klart dom.

 

 


Man har ingen tidbegränsning utan tittar när det passar! Sedan när dessa filmer är tillbaka skickade så kommer två nya filmer från min filmlista! Smidigt och bra! Det gillar vi;D

 

 

 

Vill du cokså bli en Buzzador? Lämna då din mailadress i en kommentar så skickar jag en inbjudan!:D

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters