Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nya TT regler

Om ni såg TT igår så hörde ni att vi fått lite nya regler! Istället för den "blinda juryn" så har vi nu en "proffsjury". Den här juryn kommer att ranka alla deltagare från den som var "bäst" till den som var "sämst". Den som juryn tyckte var bäst kommer att få välja låt först från en lista med 8 låtar. Den låten man väljer ska man köra på söndagsfinalen.

Låten som vi fick var "Imagine" av John Lennon. Jag har hört den någon gång men inte så mycket att jag kan den!! Jag blev lite nervös och vi fick börja lära oss den direkt efter söndagfinalen. Jag var jättetrött, det var vi alla. Men det gällde att göra sitt bästa och träna så mycket som möjligt!

Robert och jag hade helst gått och lagt oss:P Vi var trötta!!








//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: Kickan

Sv: Haha ok :P Jag tkr precis lika dant ;D

Haha ^^ Äre kul att vara med i True Talent? (; Bara undrar :DD Haha nu ska jag nog titta på Never Say Never elr något ;D



Hihi ^^ Kraaam :D <3

2011-10-11 @ 18:46:53
URL: http://kickansblogg.bloggplatsen.se
Postat av: linnsans.bloggo.nu

hej hej sofia :-)

dom nya reglerna verkar roliga :-) hehe

hoppas att du har det roligt på tt du är så duktig på att sjunga !!!!!!!

det kommer att gå as bra för dig !!!!!!!

HA DET BÄST :-)

kramisar från linn <3

2011-10-12 @ 11:16:36
URL: http://linnsans.bloggo.nu

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters