Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Andra söndagsfinalen i True Talent!

Vilken söndagsfinal det blev! Det blev inte riktigt som jag hade planerat:P Stukade tyvärr foten precis innan livesändningen och fick ändra hela mitt nummer! Men jag är glad att jag ändå kunde köra och jag gjorde det bästa av situationen.

Jag fick bandage på foten och fick bäras in på scenen. Som tur var orkade jag samla mig! Jag valde att inte ta min immunitet som jag vann under veckan. Varför? För att jag älskar att sjunga och stå på scen! Jag är där för att sjunga och inte för att sitta och titta vid sidan av. Jag gillade verkligen min låt "Moving on" som Sarah Dawn Finer sjöng i Melodifestivalen för några år sen och ville köra den. Jag valde helt rätt när jag inte tog immuniteten, trots den stukade foten!:D

Min kompis kom upp och stöttade mig den här söndagen! Så glad att hon ville komma upp och titta!

Robert och Danny ställde upp och posa med oss;D

 

 

 

 

Tack alla ni som röstade och stöttade mig under söndagsfinalen! Ni är guld värda:D Nu hoppas jag att jag inte stukar eller bryter något nästa söndagsfinal:P


Nu är det en ny vecka och måste fokusera på nästa byggsten. Ska bli kul att se vad det blir!  Ser redan fram emot nästa söndag!!:D

 

 

 

 

 

//Sofia "Effie"


Kommentarer
Postat av: Jenny - [ Med en dröm om att bli fotograf]

Du är så förbannat grym så det finns inte! =)

2011-09-20 @ 09:55:35
URL: http://jennys-foto.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters