Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Grattis Martin 7 år!!

Vi vill gratta vår brorson Martin som fyller 7 år idag!! Grattis, grattis! Usch vad tiden går fort! känns som om det var igår som vi besökte han och familjen på BB.

Jag (Emma) kommer ihåg när jag fyllde 7 år. Fick en rosa klocka, satt hela dagen och försökte lära mig klockan. Ibland gissade jag rätt:P Sju dagar senare kom en liten tjej till världen, samma tjej som idag sitter på ett hotell rum i Stockholm med halsfluss och oroar sig över om hon kan uppträda på söndagens liveframträdande:P

 

 

Grattis Martin ännu en gång, hoppas du får en jättebra dag:D

 

 

 

 

 

//Emma&Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters