Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Halsfluss!

Inte nog med att jag stukade foten innan livesändningen i söndags, nu har jag också halsfluss! Fick gå till doktorn igår så nu har jag en massa mediciner som jag måste äta. Så tråkigt!

Sen så får jag inte vara i True Talent huset utan måste vara på hotellrummet. Det blir långtråkigt.  Jag vill inte ligga i sängen utan jag vill sjunga.

 


Visst ser det ut som om jag har ett eget apotek! Hatar att vara sjuk. Jag hoppas inte att mitt framträdande på söndag kommer att bli dåligt på grund av det här. Jag måste vara frisk då!!

 

 

 

 

 

 

//Sofia"Effie"


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag såg på True Talent avsnitt 17. Det verkade lite som Pernilla nästan vart lite arg på dig, för att du var kvar när du hade halsfluss.

2011-09-21 @ 21:41:50
URL: http://malinsreallife.devote.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters