Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Maxim "Riktiga män"

Igår fick hela True Talent gänget gå på en show som heter "Riktiga män" där en av våra coacher är med, nämligen Tommy Körberg!:D Eftersom jag hade halsfluss sist som gänget var iväg och såg Pernilla och Danny uppträda så vad jag extra glad att jag fick följa med den här gången.

Det var en jättebra show! Jag blev så otroligt imponerad av Tommy Körberg. Vilken otrolig röst han har. Jag är så imponerad verkligen. Förutom Tommy så var  Johan Rheborg, Johan Ulveson och Erik Johansson med. Det var en skön komedi med sång, teater och dans.

 

 

Jag och Sara!:D



Verkligen en toppenkväll!:D Det blev en avslutning på McDonalds. Mums!;D










//Sofia"Effie"

Kommentarer
Postat av: micaela

hej sofia!!!!!



jag röstar på dej varige söndag och älskar värkligen dig<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-16 @ 13:45:46
Postat av: micaela

hej sofia!!!!!



jag röstar på dej varige söndag och älskar värkligen dig<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-10-16 @ 13:47:44
URL: http://miccimimmikikki.bloggplatsen.com
Postat av: Anonym

Tja! viste inte att du Sofia hade en blogg:) jätte fin:) kolla gärna på min och kommentera vad du eller ni tycker om den:)



www.saidazzz.blogg.se

2011-11-06 @ 21:21:59

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters