Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sofia i True Talent i kväll!

Missa inte det sjunde avsnittet ikväll av True Talent på tv3! Deltagarna har kommit till momentet som kallas för "Camp". Deltagarna kommer under fyra dagar att coachas av sin coach. I Sofias fall är det alltså Danny Saucedo som hon ska coachas av.

Vilka tankar hade då Sofia inför de här fyra dagarna? Hon säger såhär:

"Jag kunde inte fatta att jag skulle bli coachad av Danny! Jag lyssnar på hans musik och tycker han är en bra artist. Jag tror han kan lära en mycket. Jag visste inte vad vi skulle göra under dagarna, om man fick vara kvar alla fyra dagarna eller om Danny sållade ut allt eftersom. Det var i alla fall pirrigt!"

 

Missa inte True Talent ikväll på tv3 klockan 20:00;D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer
Postat av: Meja

Heja Sofia jag håller på dig!

2011-09-08 @ 09:08:45
URL: http://mejah.bloggplatsen.se

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters