Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Tredje söndagsfinalen i True Talent!

Jag gick vidare! Tredje söndagsfinalen är avklarad och jag är så glad att jag slapp åka hem! Jag var så nervös när ett i vårt gäng skulle röstas ut. Tyvärr var det Emma som fick lämna oss, men jag är inte orolig för hennes skull för hon kommer lyckas med musiken i alla fall:D

Jag är jättenöjd med mitt framträdande med "Deja Vu." Var orolig att det inte skulle bli bra alls eftersom jag varit sjuk i halsfluss hela veckan. Men det gick vägen!:D Jag tänkte att jag skulle ge allt när jag kom ut på scen, och det gjorde jag!!!

Jag och Jacob innan söndagsfinalen!:D

 

När tvsändningen är slut så blir det lite kaos:P Publiken ska ut, deltagarna pustar ut, journalisterna vill intervjua och man försöker att bara landa.


Mina två äldre syskon och deras familjen kom och tittade för första gången!:D Noel och Martin fick en varsin autograf av Danny. Deras mamma Åsa fick ta en bild, hon var nog gladast av alla att träffa Danny, haha;D

 

 

Haha, en del tyckte att jag blev lite galen, fick en konstig taggad blick innan jag gjorde mitt uppträdande, och kanske var jag just lite galen, haha.

Så här såg jag ut ifrån början, men Danny gillade inte det jag hade på mig så jag bytte. Men klänningen jag tog var mycket mer bekvämmare så det var nog tur att jag bytte:D

 

 

 

Nu är det en ny vecka, och jag ser fram emot att få veta den nya byggstenen.

 

 

 

Tack alla ni som röstade på mig! Jag är så OTROLIGT tacksam för att jag får vara kvar en vecka till! Tack, tack, TACK!

 

 

 

 

 

 

 

//Sofia "Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters