Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Klippotekets torrschampo

Det finns en sak som Sofia och jag är beroende av och det är torrschampot från klippoteket. Vi har haft smått panik i en månad nu eftersom det varit slut på vårat Maxi. Så igår när vi handlade så tog mamsen itu med det hela och frågade när det egentligen skulle komma in igen:P Och vi hade sån tur att det hade kommit in och vi kunde ÄNTLIGEN få en varsin flaska! Hela fredagen var gjord!

 

 

 

Klippotekets torrschampo är bäst tycker vi. Det känns rent och det varar länge, det har en volymgivande effekt så jag får till exempel upp min lugg som annars lever sitt eget liv och det luktar supergott! En blommigdoft. Vissa personer tycker att det luktar alldeles för starkt, men vi älskar doften^^ Jag har testat bland annat Lee Stafford förut och den doften klarar jag inte av. Luktar toalettrengöring, och vem vill gå omkring och lukta det? Not me!

 

 

 

 

Kostar inte över hundringen som till exempel Björn Axén gör utan hamnar på cirka 50 :- Är du på jakt efter ett torrschampo, testa då klippotekets!:D

 

 

 

 

 

 

//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters