Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Trend- Nude

Liksom förra sommaren så är även årets trend att färga håret såkallat "Nude." "Blondette" är också ett uttryck som använts, och det är en blond nyans med mörkare inslag av brunt, så att det inte blir så där jätteblont. Jag är mörkbrun naturligt men har länge funderat på att färga håret åt det blondare hållet, den enda färgen som jag kan färga till då det syns att jag har färgat är svart. Men nu vill jag testa på något nytt!
Några kändisar som gått denna blondaväg är:



Jessica Alba.







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jennifer Aniston har alltid varit en "blondette." Det passar hon utmärkt i!



 

 

 

 













Emma Watson.

 

Hilary Swank har mörkbrunt hår som jag. Men visst passade hon bra i Nude?

 

Kim Kardashian lämnade sitt mörka hår och chockade oss alla med att gå och färga håret ljusare. Detta tycker jag är den allra finaste nyansen av trenden Nude.

Vad tycker ni, är Nude trenden något vi gillar? Jag gör det i alla falla!:D

//Emma.

 


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters