Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Julklappar

Vi fick frågan vad vi fick i julklapp! Vi fick en hel del så vi tänkte visa 3 klappar var som vi fick, och här kommer dom;D



Sofias klappar


Fick Beyoncés parfym av brorsan Jonas:D


De här supersköna tofflorna av mamma och pappa! Jag går i dom jämnt, hahaha.


Örhängen av min storasyster Linda:D






Emmas klappar



Laila Bagges parfym!
Okej, jag är inte ett stort Laila Bagge fan, men hennes parfym luktar gott! Fick den av mamma och pappa.


Halsband och matchande armband fick jag av storasyster Linda. Visst är dom fina!




Jag gillar verkligen skjortor som är genomskinliga,
så jag blev väldigt glad när jag fick den här av mamma och pappa! Min andra skjorta hade gått sönder nämligen! Och den hade varit både Sofias och min favorit, men nu finns det alltså en ny favorit;D













//Sofia&Emma






Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters