Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Midsommarfirande


Det är synd att vi aldrig lyckas få en midsommar där man kan sitta ute och njuta av den svenska sommaren. Midsommar är likamed svarta tjocka regntunga moln, och dessutom svinkallt. + 14 grader, det är Sverige det.



Thank God säger jag för att syrran och hennes familj har en liten bod! Det är jättemysigt! Precis lagom stor och barnen får en liten egen hörna så att de kan spela spel och se på film. Eftersom vi brukar vara en hel del folk så blir det aldrig svinkallt där inne. Vilket är ett stort plus för mig som är lite frusen av mig:P



Min bror och hans familj har döpt vovven de hämtade i veckan till Tilda! Det var Martin, min äldsta brorson, som kom på namnet. Och me likey very muchy!:D Hon har anpassat sig bra till Olsson-kaoet som inträffar på festerna, alltså då alla de små barnen springer omkring med chipspåsar och godisaskar i högsta hugg, medan Martin försöker överrösta musiken som dunkar i bakgrunden för att förklara för mig vilket spel han spelar medan hans bror Noel börjat snyftar och jämra sig för att han minsann vill se på film. Allt detta medan alla vuxna försöker överrösta varandra för att få säga sitt. Hahaha. Men lilla Tilda sov så skönt, brydde sig inte om oväsendet. Det är bra, hon måste bli härdad:P












//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters