Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Versace HM

Versace är ett rikitigt lyxmärke och de är kända för sina otroligt snygga kreaktioner. Det stora modehuset har nu bombaderat HM´s butiker och ivriga kunder förväntas gå över lik för tygbitarna... Men INTE jag. Jag skulle inte ens sätta på mig trasorna om de så slängde dom efter mig. Förlåt men de är ju helt otroligt fula!

Jag klär mig inte i kläder som alla andra går klädda i för att smällta in eller följa en viss trend. Jag köper kläder jag trivs i och tycker ser bra ut. HM´s Versace kollektion faller verkligen inte mig i smaken ...Jag tror inte att kollektionen faller någon alls i smaken om jag ska vara ärlig... De flesta som köper ett plagg från kollektionen kommer hänga trasan, nej förlåt, plagget, längst in i garderoben så att de i alla fall kan säga att de äger ett Versace-plagg.



1299:-




1299:-



1299:-



1999:-





Men se bara på plaggen...WTF!
Det får vara så mycket Versace som det vill, jag vill ändå inte ha det:P
Nu kommer säkert någon trendbesatt stackare lägga en modeförbannelse på mig för mina åsikter, men man måste ju leva lite farligt ibland också så den bjuder jag på;D











//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ SANT! Kläderna är väldigt fula..

2011-11-22 @ 17:58:10
Postat av: Johanna

HAHAHAHHAA sofia, du är rolig du.. :D Håller med dig, dom är riktigt fula :O Hur går det med singeln?? Lycka till i skolan nu..!! det kommer gå jättebra!! :D :D

Puss & Kram <3 <3 :D

2011-11-22 @ 21:13:44
URL: http://johannawhh.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters