Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Buzzador

För några veckor sedan fick jag en inbjudan av min svägerska att bli en Buzzador. Men vad är då en Buzzador tänker ni då kanske? Jo som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster! Min svägerska har fått testa en massa roliga grejer och jag blev själv väldigt sugen på att få testa själv.


För cirka en vecka sedan fick jag mina första kampanjer att testa på, vilka var Digster och LOVEfilm!

Digster är site där de gör upp spellistor! Man väljer ut vilka artister man gillar och vilken typ av musik, sen sitter det folk och kombinerar ihop spellistor som de tror att man skulle gilla. Det finns spellistor att få till träning, party, avslappning, barnlåtar och så vidare. Dessa spellistor spelas sedan genom bland annat Spotify och Itunes. Jag som tränar en hel del har till exempel en träningslista. Det är bra musik och en väldigt bra blandning.

Den senaste kampanjen jag fått prova är LOVEfilm. Perfekt för mig som älskar film! Jag får under två månaders tid testa LOVEfilm helt gratis. Jag får välja mellan 20,000 olika film/speltitlar som jag lägger i min "hyrlista" och får sedan ett par av dom hemskickade till mig i brevlådan. Jag tittar när det passar mig och lämnar tillbaka dom när det passar mig. Sedan när filmerna är tillbaka skickade så får jag ytterligare ett par filmer som jag haft på min "hyrlista"! Otroligt smidigt! Jag har nu valt ut cirka 15 filmer och väntar spänt på att få hem mitt första filmpaket:D


Jag har inte varit medlem så länge i Buzzador än men det verkar väldigt kul! Man får testa saker som man inte visst fanns! Man kan naturligtvis tacka nej till kampanjer som man inte vill testa.

Vem som helst kan bli en Buzzador och tycker du att det här låter intressant, lämna då din hotmail i kommentarsrutan så skickar jag dig en inbjudan;D Det är helt gratis och superkul!:D Man kan få testa allt ifrån kexchoklad, schampo, ansiktsrengörning, smoothies, tandkräm, smink, ja allt mellan himmel och jord!






Gå med du också!







//Emma

Kommentarer
Postat av: Johanna

[email protected]



Låter superbra ju! Tack!

2011-10-02 @ 14:52:38
Postat av: Anki

[email protected]



Jag vill gärna testa, det skulle verkligen pigga upp mitt liv! :D

2011-10-08 @ 00:29:58
Postat av: Malin

[email protected]



Det låter sjukt kul!!!!! =)

2011-10-08 @ 00:31:14
URL: http://malinsreallife.devote.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters