Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Funderat...

Jag tycker det är så otroligt sorgligt när ett liv tas på grund av alla dessa droger som cirkulerar där ute. Whitney Houston är den senaste som dött av en överdos.

Men vet ni vad det är som får mig att fundera lite? Man hör hur poliser etc försöker bekämpa drogerna och tar fast personer och stora ligor, men varför tar de egentligen inte fast de här stora musikerna som man VET håller på med droger? Varför låste de inte in Whitney Houston bakom galler för narkotika innehav?

Whitney Houston satt i en rikstäckande intervju i USA och ERKÄNDE att hon tog droger. Hon ERKÄNDE. Jag såg själv intervjun i morse. Hur konstigt är det inte att hon bara efter intervjun kan åka hem och fortsätta att ta droger utan att åka dit för det?

Det hade bara varit att göra en husrannsakan hos henne så hade de fått jackpot utan dess like! Men det verkar som om man ser mellan fingrarna när de kommer till de här kändisarna. Jag menar, varje gång som en kändis hamnar i finkan så åker de hem efter en timme eller två för att "fängelset var fullt." BULLSHIT! Bara för att man fått en hit eller filmsuccé står man då över alla andra? Tycker verkligen inte jag.











//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters