Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Prinsessan heter...

Estelle Silvia Ewa Mary. Det heter vår nya prinsessa. Inte ett namn som jag skulle valt... Estelle får mig att tänka på Estrella, kan bara inte låta bli att göra det:P

Det finns bättre namn, men samtidigt tycker jag att man inte ska lägga sig i deras val av namn. Det är deras lilla dotter och de får välja vad de vill. Att hon råkar vara den som blir vår framtida drottning... ja vi får väl helt enkelt stå ut med att hon heter Estelle. Vi vänjer oss nog snabbt. Nästa vecka kan vi troligtvis inte kunna tänka oss något annat.


Herman Lindqvist, kungahistorikern, sågar namnet totalt. Menar att det är fult och inte alls ett namn för en framtida drottning. Han går så långt som att säga att det låter som en nattklubbsdrottning. Aj, aj aj! Det var ord och inga visor. Jag tycker att det var lite väl hårt, han är trots allt en vän till kungafamiljen och varit Viktorias lärare.




Herman sågar prinsessans namn.









//Emma


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters