Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

En värmande kommentar

Jag fick en kommentar på inlägget där jag berättar att jag ska uppträda för Hjärt och lungfondens välgörenhetskonsert för unga hjärtan den 2 april. Om någon ens funderat på varför man vill vara med i en sån här konsert så finns svaret här nedanför. Man deltar i en sån här konsert för att rädda liv, Rebecca som skrev kommentaren är ett liv som har räddats tack vara all forskning kring hjärtfel.


Tack Rebecca för din kommentar, och tack för att du finns:D<3





Roligt att du stödjer unga hjärtfel och hjärtsjukdomar!
Jag är en av dom!

Läkarna räddare mig när jag var liten! Jag har haft hjärtfel ihela mitt liv!
Men utan hjärtläkaren skulle jag varit död för länge sen!

Tack Sofia!<3
//Rebecca








//Sofia"Effie"


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters