Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Stöd hjärt och lungfonden 2 april

Ni har väl inte glömt att köpa biljetter till Hjärt och lungfondens välgörenhetskonsert för unga hjärtan den 2 april i Konserthuset i Stockholm?! Jag kommer att uppträda och visa mitt stöd, det borde du också göra:D

250:- för vuxna och 150:- för er upp till 20 år.

Klicka på bilden nedan så kommer ni direkt till sidan där ni kan beställa biljetter!





Stöd hjärt och lungfonden!








//Sofia"Effie"

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Roligt att du stödjer unga hjärtfel och hjärtsjukdomar! Jag är en av dom!

Läkarna räddare mig när jag var liten! Jag har haft hjärtfel ihela mitt liv!

Men utan hjärtläkaren skulle jag varit död för länge sen!



Tack Sofia!<3

//Rebecca

2012-03-17 @ 17:14:06

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters