Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Blir det någon bebis...?

What´s up Kids!:P Vad hände egentligen med den stora solen som skulle vara idag?! Blåst och mulet hela dagen. Papsen som är och kör i Norrland, han har minnsan strålande sol och alldeles underbart gött. Hmm... kanske skulle kontorsråttan bli lastbilschaufför...?:P Bara en tanke.

När jag kom hem på eftermiddagen så var min bror och hans familj här. Noel, minstingen som fyller 3 nästa vecka, sprang omkring helt bar från midjan och ner som vanligt:P Men sällan har jag sett honom så förskräckt som när jag tog av mig min jacka och hängde upp den.

"Varför har du en sån?!" utbrast han och pekade på mig.
"Vad då för något?" Jag förstod inte alls vad han menade, trodde först jag hade en megafet insekt på mig av något slag.
"Varför har du en sån tröja för?"
(Fullständig tystad från min sida... följt av: Tik, tok, tik, tok)
"Menar du den här?" sa jag tillslut och fingrade på min bolero.
"Ja, varför har du en sån?!"

Jag liksom bara... Noel, what the fuck... :P Haha.



Och på tal om what the fuck, när tusan Åsa ska bebisen komma ut! Det har gått en vecka över tiden nu, så jag föreslår att vi gör som jag förslog för några dagar sedan. Lägg dig på golvet, jag lägger händerna på din mage, trycker allt jag har och Daniel tar emot. Voila! Du är trebarnsmor!:P



Awww, härligt... Nu ska det inte dröja förrän man blir nerspyad igen^^  Livet är väl underbart, inte sant? Tills de där småliven växer upp och bli tonåringar... :P








//Emma.

Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Haha, det blir så ibland! :-) Jag har haft en superbra dag, själv då? Ha en fin kväll!

2010-08-17 @ 20:53:00
URL: http://laliz.blogg.se/
Postat av: CLASSY

Ja verkligen, fasiken så ont de måste göra! Okej ja men de va ju kanske lika bra de :P

Okej, jobbigt när man inte har något att göra också. Dagarna går så sakta då...

Jo har förslitningar i kotorna å så plus att jag har skolios... Jag jobbade som undersköterska inom hemtjänsten...



Spana in tävlingen jag nyss la upp gumman, kanske är nått för dig :)

2010-08-17 @ 21:07:00
URL: http://classys.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters