Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

En dag med vilden...

Japp, idag var vilden på besök! Syrran och Ronny åkte till Ikea i Karlstad, och Lindas ögon bokstavligen glittrade när de lämnade av Emil och fick slå på fickorna för att de inte skulle fatta eld:P Efter att Linda till slut dansat och sjungit klart inne i köket (Sången var en av de bästa hon gjort för den gick ungefär så här: Ikea! Ikea! Ikea! Åh, åh!":P haha. Jag kommer få stryk av henne för det här sen, haha:P Men jag kan inte hjälpa att hon är en sån stor inspirationskälla för mig... haha:P) och kommit iväg så kom Emil i form rätt så snabbt...

Emil leker inte med vanliga mjuka svärd, nej då. Han kör skohorns-varianten... den känns mer:P

Men han har ett mjukt svärd också! Se läppen! haha.

Stackars den som han är på jakt efter här...

Den där tyghunden, han heter Vovva:P, är seriöst den äckligaste, vidrigaste, snuskigaste, ohygieniska, mest motbjudande och stinkande tyghund jag någonsin haft oturen att stötta på. Om man skulle vilja tortera någon så är "The- vovva- way" rätt väg att ta. Man skulle avslöja vad som helst för att komma ifrån den där äckliga hunden! Och det konstiga är... att Emil går med Vovva frivilligt i munnen.

Det är inte ofta man får ett sånt här kort på vilden, eftersom han aldrig är still tillräckligt länge för att man ska hinna trycka av kameran! Och idag hade jag turen att få två såna kort!... Dock ser han rätt bitter ut på det andra:P...

"Om jag inte får mina russin så lever du inte för att se morgondagen." Hahaha, jag tror jag dör, haha^^ Jag kan inte sluta skratta när jag ser det här kortet! Jag får ge mig innan mamma tror jag tar något här inne på rummet. Men allvarligt, jag kan inte sluta skratta! haha.


 

 



Tack Emil för att du förgyllde min dag!!:D

 

 

//Emma.


Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Härligt att höra! :) Ibland behöver man slappna av lite.

Ja det ska verkligen bli jätte spännande och roligt :) Åh så kul, vet dom vad det är?

Nej vi vet inte det än, men får förhoppningsvis reda på det i slutet av augusti :)

2010-08-02 @ 23:55:09
URL: http://classys.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters