Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Faster gånger 3?

Äntligen!!!! Vid lunch idag åkte Åsa och Daniel till BB. Så vi hoppas att det blir en liten bebis idag^^ Nu är det bara att vänta och se... och jag hatar och vänta, bland det tråkigaste jag vet!

Noel och Martin är här medans mamma och pappa är iväg. Daniel ringde för en stund sen och Noel ville säga några ord. Och vad sa han? "Jag får ingen mat." Hahaha. Den killen har ätit konstant sen han kom! Och Martin verkar tro att han hamnat långt ute i ingenstans för han sa till mig "Du där. Kan man bajsa på det här stället?":P

Undrar vad som ploppar ur munnen härnäst:P






//Emma.

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahahahaahah! UNDERBART! Skrattade högt för mig själv när jag läste! :-D

2010-08-26 @ 22:34:56
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters