Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Jag har skaffat en facebook!

Jag kan knappt fatta det själv!! Jag har skaffat mig en facebook. Varför?... Ingen aning... hahaha. Sofia har suttit med mig nästan en timme för att förklara hur allt funkar. Jag fattar fortfarande inte något... liksom vad går det ut på?

Det slutade med att Sofia och jag skickade meddelande till varandra. Vid ett tillfälle kom mamsen in:

"Sitter ni och chattar med varandra? Ja, ni har allt mycket att göra." Hahaha.


*suck* jag önskar bara att jag hade lite vänner, hahaha^^ Tur att jag har Sofia i alla fall, haha.






//Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters