Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kräftfest hos brorsan!

Äntligen! Så jag har längtat. Äntligen kommer kräftfesten gå av stapeln i kväll! Eftersom det alltid är någon som jobbar så var vi tvungen att offra någon och det fick bli lillebror Jonas tyvärr. Han kommer inte hem förrän på söndag!
Tänkte kidnappa Philip, nykomlingen i familjen, från hans mamma i kväll, muahaha. Har inte hållit i honom än!



Och vet ni! Da da da dam! Jag beställde ett par skitsnygga skor ifrån Nelly.se idag! Love them!



Marble SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

299:-

 

Blev även två cardigans och en kortärmad tröja. Det är lite för kallt att gå omkring utan värsta pälsjackan på kontoret:P Tråkigt för mig, för jag avskyr tröjor! BTW, tror jag kommer bli nästan två meter i dom där klackarna, haha.

 

 

 

Förresten, någon mer än jag som har Ica´s falukorvs låt på hjärnan? På måndag är det falukorv, på tisdag är det falukorv... Tänk er den låten som mal i huvudet när man ska sova:P Jag är rädd att jag ska börja drömma om flygande falukorvar snart!

 

 

 

//Emma.

 

 


Kommentarer
Postat av: Fia

hihi! Är det inte fläskkotlett de kör denna vecka??? Jo allt är super! Med dig? SNYGGA SKOR!

2010-08-27 @ 20:34:05
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters