Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Michael Jackson has not left the building...

Så sent som förra veckan så fick jag tanken "Undrar när man släpper outgivna Michael Jackson låtar för att tjäna ännu mer på människan?"

 

 


Och vad kan man nu läsa på msn.se? Jo, att man till hösten släpper en cd med den avlidne stjärnan med outgivna låtar!

 

 


Många av låtarna är inspelade under hans storhetstid på 80-talet men jag tvivlar starkt på att någon utav låtarna är i samma klass som "bad" eller "thriller."

 

 


Enligt Jacksons manager Frank DiLeo rör det sig om ett hundratal låtar, inklusive samarbeten med artister som Akon, Will I Am och Ne-Yo liksom äldre material. - Det finns några låtar som vi spelade in till "Bad"-albumet som vi inte tog med, som är sensationella, säger han.



Men man undrar dock, om låtarna är så sensationella varför släpps de då efter hans död?





Jag tror i alla fall att Sofia kommer glädjas av denna nyhet, och bara för det så är jag glad att Michael Jackson kommer släppa en ny cd... eller... det är ju egentligen inte Michael Jackson som släpper den... för han är död... men det är ändå han som släpper den... Ja ni förstår vad jag menar!:P Här gäller det att hänga med i svängarna!






//Emma.

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag tycker också att linnen är så sköna att ha på sig ^^



Jag lägger till eran blogg nu :)

2010-08-01 @ 14:13:27
URL: http://neagris.blogg.se/
Postat av: Sandra T svarar ♪

ja det är bra sj? (:

2010-08-01 @ 15:19:56
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Sandra T svarar ♪

härligt (:

idag har jag bara slöat med tjejkompisarna,sj? (:

2010-08-01 @ 15:32:07
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: C ♥

intressant blogg du har, fortsätt så! :)

2010-08-01 @ 17:31:13
URL: http://ailicec.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters