Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Shiseido har anlänt hos Eleven.se

Yep, det är sant mina vänner. Och här har ni en bloggare som är väldigt glad över denna nyhet^^ Det piggar upp vardagen liksom:P
Shiseido har allt ifrån ansiktmasker, toner till ögonfransböjare och ögonskugga. Men då jag tycker ansiktsvård är en djungel så koncentrerar jag mig på sminket, hehe.



Foundation 395:-



Cream eyeliner 305:- Finns i svart och brunt.



Den här gillar jag! Muahaha. Vilken läcker färg! Satin eye colour 275:- Finns i massvis av färger.


Eyes hadow quad 435:-






Allt detta och mycket, mycket mer finns på eleven.se.





//Emma.


Kommentarer
Postat av: Lanah

Sv: Ohja, det gör jag! Något som är grymt konstigt egentligen. Fryser till och med nu! :-(

2010-08-16 @ 19:22:43
URL: http://laliz.blogg.se/
Postat av: CLASSY

Ja men verkligen, förstå vad hemskt att föda ut något så stort!

Å herre, 5,5 fy fasiken så mkt. Att hon ens fick ut den??? Ibland får dom ju ta å göra kejsarsnitt när dom e så pass stora...



Okej där ser man, trivs du? :)



Nej jag har jobbat extra sen jag va 15, samt pluggat. Sen hade jag jobb direkt efter studenten, men fick säga upp mig efter ett och ett halvt år då min rygg pajjade.

Okej ja men då så :)

2010-08-16 @ 20:58:50
URL: http://classys.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters