Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Unga Hollywood stjärnor-Stand up for cancer


Zac Efron och Dakota Fanning är två av de unga Hollywood stjärnorna som gått ihop och deltagit i den här videon mot cancer för att öka människors intresse för cancerforskning. "Stand up for cancer" är en insamling där de största stjärnorna idag använder sitt kändisskap för något gott.

1 av 2 män drabbas av cancer någon gång i livet, medan 1 av 3 kvinnor drabbas. Risken att du, jag eller någon i vår närhet ska får cancer är oroväckande stor. Tycker inte du också att det är dags att "Stand up for cancer"?








Dock tror jag inte att någon är ointresserad utav att bota cancern. Problemet är alla de högt uppsatta blodiglarna som tar en viss procent utav alla de pengar vi skänker.

Jag skulle skänka betydligt mer pengar till liknande insamlingar om jag visste att pengarna gick dit de skulle istället till en redan övergöd mage tillhörande en pengatörstig gubbe som sover gott om nätterna i en mångmiljon-villa som vi betalat.

Om alla pengar som skänkts till alla insamlingar mot cancer kommit fram så tror jag att vi skulle vara mycket nära, om vi inte redan hade lyckats, att bota cancern.








//Emma.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: fick jätte mycket läsare på en gång så ville bara veta hur just du hittat till min blogg :)

2010-08-07 @ 11:55:56
URL: http://suundlof.blogg.se/hastliv
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Tack du, ja han e verkligen super söt den där :)



Okej, haha korvkalas? De va nå nytt du, men riktigt smart ;) Det är gott med korv å bröd :D

2010-08-07 @ 15:05:30
URL: http://classys.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters