Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Systrarna totalt olika, part 2

Eftersom vi hade ett inlägg där vi listade våra favorit skor ifrån Nelly.se (och ni fick se våra totalt olika stilar) så kunde vi inte låta bli att visa våra favoriter inom klädesplagg också!:P

 

 

Låt oss börja med Sofia igen:

 

Knappo Top SEK 299, Soaked in Luxury - NELLY.COM

299:-

Granddad Top SEK 249, m By M - NELLY.COM

249:-

Script Tee SEK 699, Chaser - NELLY.COM

699:-

Ni skulle ha sett minnen på Sofia när hon fick syn på den här tröjan, haha. Hon skrek "COLA!" hahaha. För er som inte vet så är Sofia... Öhmm.. beroende av cola:P Minst sagt, haha.

Pop Corn Party Dress SEK 359, Only - NELLY.COM

359:-






Och mina favoritplagg:


Ihna Dress SEK 349, Vila - NELLY.COM

349:-

Lace Cut Out Dress SEK 399, Elise Ryan - NELLY.COM

399:-

Love Kills Slowly Tee SEK 949, Ed Hardy - NELLY.COM

949:- (!)

Elizabeth Top SEK 199, Vila - NELLY.COM

199:-

Att jag gillar nattplagg är knappast en hemlighet, önskar mig alltid det till födelsedagar och jul... gillar är ett svagt ord, haha, men jag gillar i alla fall väldigt mycket nattplagg^^ Så jag kunde ju inte låta bli att inte ta med en sådan. Den här vill jag gärna ha^^

Cup Cake Chemise SEK 599, Elle Macpherson Intimates - NELLY.COM

599:- Galet dyr bara!

 

 

 

 

Men här ska ni får se! Ett plagg som både Sofia och jag gillade!^^ We love!

 

Bobo Bodice SEK 449, Motel - NELLY.COM

449:-

Allt från Nelly.se








//Sofia & Emma.


Kommentarer
Postat av: C ♥

Fina saker! :)



SV: Ja det är bara bra med mig, och ni? :)

2010-08-01 @ 18:41:16
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja vart lite besviken över de gråa. Och dem lila äger jag också och dem älskar jag, använde dem senast igår:) finns längre ner på bloggen, så ser man hur dom ser ut i verkligheten! ..Ja just nu befinner jag mig i ett tält på en camping för en natt, är påväg söderut:)

2010-08-01 @ 23:18:23
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig ♥

Riktigt tråkigt väder har det varit! Haft en bra helg annars?

2010-08-02 @ 00:20:15
URL: http://classys.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters