Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Wow- what´s the big deal?

Okej, många utav er vet nog vad det här är. Japp, expansionen för Wow. Mina bröder har väntat som små barn på julaftonsmorgonen på att den här skulle släppas. Och min storebror som låg ute och jobbade när det släpptes var eld och lågor för att han inte kan vara hemma och sitta och spela wow hela dagarna!


Min lillebror var dock hemma, och han retade gallfeber på storebror och snackar om level hit och level dit och vad COOLA de där filmklippen var.


Hur kan det vara så roligt undrar jag?
Man tycker att de ska tröttna någon gång, men icke! De kan sitta gott och väl till två på nätterna och bara sitta och spela och snacka level!


Det är som ett helt eget språk. När bröderna brothers pratar Wow så fattar INGEN vad de pratar om.


Men de måste ha roligt i alla fall. Aldrig hör jag lillebror skratta så mycket som när han spelar Wow, så kul, ja det måste det ju vara.




Jag får nog ta och prata om lite mer allvarliga saker med bröderna. Som till exempel de nyaste Christian Louboutin skorna^^ DET är saker väl värt att ägna tid åt:D







//Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters