Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Jag hurrar för Wet´n wild!

Jag måste bara tipsa om en grym produkt som jag hittat! Det kommer ifrån ett märke som börjar synas lite var stans i affärerna och heter Wet´n wild. Jag kan inte svara på om alla produkterna är av bra kvalitet men concealer paletten de har är bra alldeles fantastisk!


Det är fyra färger i paletten. Den gröna färgen neutraliserar rödhet i ansiktet, den rosa trollar bort mörka ringar under ögonen, den vita används till highlight, och den beiga används som täckande concealer och kan även blandas ut med din vanliga foundation. Men få nu inte panik när du strycker på den gröna färgen för man blir tokgrön! Men så fort du får på puder så blir hudfärgen normal igen. Faktum är att jag tycker paletten täcker så bra att jag inte ens använder foundation utan bara puder! Grymt bra! Kostar 59:-

/Emma.


Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters