Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Kylan stoppade mig!

Fy tusan vad det blåste kallt idag! Det isade i fingarna, och jag orkade inte gå min dagliga promenad, och det säger inte lite om hur kallt det var! För jag går i regn och rusk, storm och värmebölja:P
Istället stannade jag inne, krånglade med den webbläsaren man måste ha på youtube nu (jag är inga vidare bra på sådana där webbläsare...) och tog mig en varm, härlig kopp te av sorten "Himmlagott" och njöt av mitt nya mellanmål: Musli med fil och äpple! Mums!




Sedan fick jag höra lite skvaller av Sofia... Kanske får ni också höra vad det var...



/Emma.

Kommentarer

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters