Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Mitt livs bedrift- sprang 4 varv på gympan

Mina gråa gympabyxor- check
Mitt vita linne- check
Mina gympaskor som skaver lite på hälen- check
Fisken, som trodde den var chicken nuggets, ligger i magen som en gammal påse chips- check

Jag började träna balansen. Men det gick åt helvete, för jag hade ingen balans. Jag började hoppa jämnfota för att få upp pulsen innan jag började med uppgiften som låg framför mig. Jag började springa, sakta, om sanningen ska fram så gick jag, snabbt. Mycket snart kände jag smärtan i sidan. jag hade fått håll. men jag kämpade mig vidare. Jag sprang mina 4 varv runt gymnastiksalen!

En stolt tjej (med träningsvärk)- Sofia.


Jaja, men nog tusan var jag värd det här efter allt mitt slit!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg att ni är med på bloggportalen nu :D

2010-02-06 @ 15:51:43
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: lakrispucken

va slö, och du säger att jag har dålig kondis

2010-02-06 @ 19:05:26

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters