Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Nice VS Not nice

Nice!

- Att det är fredag såklart! Gud vad härligt. Ska dessutom laga tacos på kvällen och mysa framför tv:n.
- Anja Pärsons OS-brons! Vilken tjej, va. För dom som inte såg den otäcka kraschen i onsdags så får ni lov att kolla in klipp ifrån det. För jag tror ingen av oss skulle ha orkat ställa oss på ett par skidor, NÅGONSIN!
- Choklad, choklad & choklad! Samt diverse godisbitar. Jag behöver inte förklara mig, ni förstår:P
- Mina brorsöner kommer hit! De är så söta de små liven.





Not nice...

- Snö.
- Blåst.
- Kyla.
- Brorsan som tvingar mig att hämta honom och brorsönerna i det här snöovädret... Not nice.

/Emma.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

visst är det orättvist! :P

2010-02-19 @ 11:18:51
URL: http://fashionstars.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters