Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Sno stilen på Keira Knightley´s kappa



Jag såg den här bilden på keira Knightley och tycker hennes jacka är så snygg! Hela hennes outfit ser så "Jag bara slängde på mig någonting av trasorna i garderoben..." Jag kollade efter liknade jackor och fann ett par som påminner om hennes jacka, speciellt knappdetaljerna och placeringen på dom.




Knapparna går i en snedlinje över bröstet. En aningen längre än den kappan som Keira har. Båda finns på ellos.se



Sen var jag bara tvungen att visa er denna sköna kappa från bubbleroom.se! Jag tycker den ser så rolig ut. Märket heter just "Cool Bubble."

/Emma.


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

högljudda ja, men inte gnälliga. våra grannar är något av det värsta jag varit med om

2010-02-19 @ 13:06:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters