Sofia "Effie", känd från True Talent 2011, och Emma. Två systrar, En blogg.

Video- Make up från Lady Gaga´s "Bad romance."

En video där jag visar er hur ni får likadan look som Lady Gaga hade sin sin video "Bad romance." Jag säger fel i videon! Låten heter "Bad romance" och INTE "bad romances" som jag råkar säga!;P Nobody´s perfect!



Detta är en av många videos jag har på youtube. Vill du att jag ska visa en speciell look som jag inte redan gjort så skicka bara en kommentar så ska jag se vad jag kan göra;)

/Emma.

Kommentarer
Postat av: Gotlänning, sambo & foto [TÄVLING]

HEJSAN.

Skönt att höra.

Ja, med mig är de också bra.

Japp, jag fotar och lite sådär!

Vad tänkte du på när du frågade det? ;)

Kram

2010-02-10 @ 16:54:34
URL: http://ringbomm.blogg.se/

myspace layouts

myspace layouts

It´s Rock N´rooooll! You know what to do guys!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters